תמונת מופע: "אגם הברבורים" תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה

"אגם הברבורים" תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה

אודיטוריום היכל התרבות | עמק דותן 49
יום שני, 29 יולי 2024 בשעה 18:00
משך: שעה ו-30 דקות
מחיר 249 עד 279 ₪

פרטי ההצגה

לאור ההצלחה המסחררת של ההופעות ב-2022 ועל פי בקשת הקהל: תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב
גאה להציג:
"אגם הברבורים"
בלט ב-2 מערכות ו-4 תמונות | הפקת ענק בביצוע כוכבי ההרכב הראשון של התיאטרון!
מוסיקה מאת פ.א. צ'ייקובסקי | בימוי: ו. גורדייב | כוריאוגרפיה: ל.איבנוב, א. גורסקי, מ. פטיפה, ו. גורדייב

"אגם הברבורים" הינו הבלט המפורסם והאהוב ביותר בעולם, ואינו יורד מהבמות המפורסמות בעולם כבר יותר ממאה שנים.

מה סוד הפופולריות הפנטסטית של "אגם הברבורים"? המוסיקה הגאונית של צ'ייקובסקי, הכוריאוגרפיה המבריקה של מריוס פטיפה, עלילה דרמטית על אהבה ובגידה, על מאבק בין טוב לרע. החיבור של כל אלו ביחד בבלט אחד הוליד יצירת מופת אמיתית, כזאת שמעוררת רצון לחזור אליה ולהנות ממנה שוב ושוב, אפילו כשכל פרטי העלילה וכל קטע מוסיקלי כבר ידועים בעל פה. זוהי הנאה ממגע עם משהו כה יפה ומושלם, שחודר לעומק הלב. ... אבל כדי שהקסם הזה יתקיים, דרושים גם כישרון אדיר ומקצועיות גבוהה של רקדנים ושל כוריאוגרף, שהעזו לביים את הבלט הזה. "אגם הברבורים" בהיותו יצירה קלאסית, נחשב למאתגר במיוחד מבחינת בימוי, להפקה מרובת משתתפים. לאור העובדות האלה לא כל כוריאוגרף ולא כל תיאטרון בכלל ניגשים להפקה הזאת.

אגדת הבלט העולמי ויאצ'סלב גורדייב, מוכר היטב לאוהדי הג'אנר בעולם כולו, כמו גם בישראל. הפרימייר המבריק של תיאטרון הבולשוי, שהקדיש כל חייו לאמנות המחול, הפגין את כשרונו הנדיר גם בתחום הכוריאוגרפיה ובימוי הבלט. גם בתחום זה זכה לכבוד והערכה מצד קהל רחב ומבקרי הבלט בפרט. ב-1992, לאחר סיבוב הופעות מוצלח באירופה של תיאטרון הבלט הלאומי בניהולו, קיבל פרס "כוריאוגרף השנה" ופרס מיוחד של מוריס בג'אר.

בתור במאי,  גורדייב נוטה לשמר את מסורת הבלט הרוסי הקלאסי. למשל, בהפקה המקורית של מריוס פטיפה, משתתפים 24 ברבורים. זה לא פשוט, במיוחד בזמן סיבוב ההופעות בחו"ל. "אגם הברבורים" בגרסתו של תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה זוהי הפקת ענק, ללא קיצורים וקיצוצים. ההופעות הקרובות בישראל תהיינה בהשתתפות רקדני ההרכב המקורי, הראשון כולל סולנים מובילים, זוכי פרסים רבים בתחרויות בלט בינלאומיות.
בין הכוכבים שיופיעו ב"אגם הברבורים":
פרימה בלרינה אנה שצ'רבקובה, זוכת פרס "רוח המחול" בקטגוריה "הכוכבת";
דימיטרי קוטרמין, סולן פרמייר;
סבטלנה אוסטוז'נינובה, סולנית מובילה;
יוליה זביאגינה, פרימה בלרינה;
סיורי פוקודה, סולנית מובילה;
מסטיסלב ארפייב,סולן מוביל;
אוקסנה גסניקובה, סולנית מובילה ורבים אחרים.

הרפרטואר של תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה רחב וכולל הרבה מופעים, חלקם כבר מוכרים לצופים בישראל:  "דון קישוט", "ג'יזל", "היפהפיה הנרדמת". ביניהם "אגם הברבורים", שנשאר כבר הרבה שנים בתור המופע הפפולרי ביותר ברפרטואר של התיאטרון. ב-2012 התקיים מופע היובל ה-1000 של הבלט בהפקת תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה.

הופעות של תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה הן תמיד חגיגה לאוהדי הג'אנר, ומהוות הזדמנות מצויינת לצלול לעולמו הקסום של הבלט הקלאסי העולמי. בין אוהבי הבלט ברוסיה ובעולם כולו, התיאטרון בניהולו של גורדייב נחשב לאחת התיאטראות המובילות ברוסיה בתחום הבלט, ברמה של תיאטרון הבולשוי ותיאטרון מרינסקי .ב-1992 התיאטרון קיבל תואר "תיאטרון הבלט הטוב ביותר באירופה" מטעם איגוד המפיקים האירופאים.

בהפקה הזאת יש את כל המרכיבים שיהפכו אותה ללהיט העונה!

"לראות את כשרון הבלט הרוסי בשיאו – זאת הזדמנות נדירה... "

 "ווסטרן מורנינג ניוז"

צפה בסרטון

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים