תמונת מופע: ונטו - vento

ונטו - vento

אודיטוריום היכל התרבות | עמק דותן 49
יום שלישי, 16 אפריל 2024 בשעה 17:30
משך: שעה
מחיר 109 ₪

פרטי ההצגה

המופע החדש שיעיף לכם את הדמיון: המסע להצלת כדור הארץ! ונטו הוא לא רק מופע, אלא אירוע אינטראקטיבי ויזואלי מרהיב המתאים לכל המשפחה, מבית היוצר של אילן עזריאל (יוצר המופע הבינלאומי "אלומיניום" והמופעים אלומיני במוזיאון, אלומינצ'יק ואיש רוח) ובבימויו של אודי גוטשלק. 
בשעה שכדור הארץ  מאוים  על ידי ההתחממות הגלובלית, צריכה מוגברת ופסולת העומדים לכלותו, מגיע ונטו, האיש הנכון בזמן הנכון.  בניסיונו להציל את כדור הארץ מפגעי הטבע והאדם עצמו, חוצה ונטו ימים ויבשות, צולל למעמקים ואף ממריא לחלל. ונטו סוחף עימו את הקהל למסע קסום - בסיוע עשרות מאווררים ומפוחים ומאות יריעות ושקיות פלסטיק משומשות שנגזרו, נתפרו והודבקו ידנית לכדי דמויות ויצורים מרהיבים. על הבמה שילוב של מוזיקה, תנועה, אפקטים מיוחדים והרבה דמיון ורוח, החוברים לכדי יצירת אמנות ויזואלית מהפנטת ופורצת דרך. 
חוויה שמעיפה את הדמיון ומזכירה לנו כמה חשוב לשמור על הכדור.

המופע בהשתתפות שלושה רקדנים-שחקנים חזותיים ושלושה "מפעילי רוח". משתתפים: לנה יוכין, ליאור דניאל, ספי סמואל, יגל תמיר | קריינות: אלי גורנשטיין.
משך המופע כ-70 דקות 
מתאים לכל המשפחה ולילדים מגיל 5
יוצר ומנהל אמנותי: אילן עזריאל//  כתיבה ובימוי: אודי גוטשלק ואילן עזריאל //  דרמטורגיה: אודי גוטשלק//  עיצוב וייצור במה ואביזרים: אילן עזריאל/

צפה בסרטון

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים